סופר-ביטוח בהתאמה אישית

עושים סדר בביטוח? כל אחד יכול לקנות ביטוח אבל לנהל אותו זה רק סוכן ביטוח מקצועי יכול. סדר וניהול בתיק הביטוח יחסוך לכם אלפי שקלים.

שלב 1 – עושים סדר בתיק הביטוח שלנו:

בשלב ראשון נרצה לבדוק את התיק הביטוחי שלנו ואילו ביטוחים הוא כולל. האם חסר לנו כיסוי ביטוחי מסוים שמאוד נחוץ לנו כעת? האם יש סעיפים או ביטוחים שאנו משלמים עליהם כסף אבל לא באמת צריכים אותם? נוכל לבצע את הבדיקה קודם כל באתר הרשמי של הר הביטוח שם תוכלו לראות את מגוון הביטוחים על השם שלכם, גם כאלה שהחברות שעבדתם בהן הפקידו עבורכם לצורך העניין ולא ידעתם עליהם.

שלב 2 – איסוף כל הפוליסות והדפסה שלהן:

אם אתם מבצעים את העבודה הזו בעצמכם ולא דרך סוכן הביטוח שלכם כדאי לדאוג שהכול יהיה מודפס לכם מול העיניים. אנו מתכוונים לכל מה שקשור בפוליסת הביטוח שלכם לכל אחד מסוגי הביטוחים, כולל כל מה שמגיע לכם במסגרת כל ביטוח והמפרט כולו. שווה להשקיע כמה שעות אחת לכמה שנים לעבור על הכול כדי לבדוק האם יש דברים שאתם משלמים עליהם ביוקר ולא צריכים אותם או שיש לכם כפל ביטוחי מה שמוביל אותנו לסעיף הבא.

שלב 3 – איתור ביטוחים כפולים

– מאות אלפי אנשים בישראל משלמים עבור ביטוח כפול, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. לעתים רבות זה יכול לקרות בשל תשלום של ביטוח רפואי פרטי למשל שמתנגש עם ביטוח מנהלים או סעיפים שונים שאתם מקבלים בהפרשות שלכם לביטוח לאומי מתלוש השכר שלכם וכו'. כמו כן לעתים יש כמה מקומות שיכולים להפריש עבורכם ולא ידעתם על זה למשל אם אתם נכי צה"ל וכו'. כפל ביטוחי הכוונה היא שאתם משלמים עבור ביטוח שכבר מכוסה לכם ממקום אחר או על סעיפים המשולמים לכם כבר במקום אחר. רק כאן תוכלו לחסוך אפילו מאות שקלים בחודש למשפחה.

שלב 4 – בודקים את המחיר

– האם אתם משלמים ביוקר על ביטוח זול? האם יש גוף מורשה אחר שיכול לספק לכם את אותו ביטוח בדיוק עם אותם תנאים רק במחיר מוזל יותר משמעותית?

שלב 5 – מתאימים את התיק לצרכים שלנו

– כעת נבצע בדיקה מקצועית וקפדנית יותר של כל אחד מהביטוחים ונוודא בדיוק מה אנו צריכים, מה חסר לנו עליו כיסוי ביטוחי, האם העלויות הוגנות לפי ממוצע השוק, האם אין יותר כפל ביטוחי ועוד. כמו כן אם נרצה לחסוך בעלויות הביטוח נוכל לבצע זאת בשלב הזה ולהחליט מה חשוב לנו ומה פחות חשוב לנו.

האם לבצע את הבדיקה בעצמנו או באמצעות סוכן ביטוח?

תמיד ניתן לבצע את הבדיקה באופן עצמאי אולם אין תחליף לעין מקצועית. בסופו של דבר סוכן ביטוח מכיר את חברות הביטוח השונות ואת קופות החולים, בקיא היטב בסך הביטוחים המוצע ללקוחות הן ברמת הבסיסי והן בסלי הביטוח המורחבים. כמו כן בזכות ניסיונו בטיפול בלקוחותיו הרבים הוא יודע מה נחשב למחיר הוגן עבור איזה כיסוי ואילו חברות יכולות להציע לנו הצעות אטרקטיביות ביותר לאותו סוג ביטוח בדיוק כך שנשלם פחות כסף בחודש עבור אותו כיסוי ביטוחי.

כל כמה זמן מומלץ לבצע את הבדיקה?

מכיוון שבדיקות כאלה לוקחות זמן לאסוף את כל הביטוחים, לעבור עליהם ולהתעסק עם כל הנושא הזה – לא מבצעים אותם לעתים קרובות. אדם פרטי ממוצע לא יעסוק בזה בכלל ובכך ימשיך לשלם עוד אלפי שקלים בשנה על ביטוחים כי לא היה מוכן להשקיע כמה שעות מצטברות בבחינת הנושא. כאמור כדאי לבצע את הבדיקה לפחות אחת למספר שנים כדי לתת לעצמכם איזשהו מדד לגבי הביטוחים השונים שאתם משלמים עליהם, לוודא שאין כפל ביטוח כתוצאה מהפרשות מהעבודה שלכם ועוד.

לסיכום; סדר בתיק הביטוח שלכם יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים בשנה עבור הביטוח שלכם. אנו ממליצים בחום לבצע את הבדיקה לפחות אחת לכמה שנים. אתם מוזמנים להיעזר באנשי המקצוע המנוסים של חברת סופר משה סוכנות לביטוח בע"מ לביצוע בדיקת התיק הביטוחי שלכם. הבדיקה היא ללא עלות וללא התחייבות.

דילוג לתוכן